מרן חכם שלום כהן: "כל הזכות של הבית זה האשה"

    איתי גדסי 6 Comment on מרן חכם שלום כהן: "כל הזכות של הבית זה האשה"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יעקב כהן

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שיגר היום ברכה מצולמת לכנס הנשים הענק שיתקיים אחה"צ (ה') באצטדיון ארנה בירושלים.

    בדבריו אמר מרן חכם שלום כהן כי "כל הזכות של הבית זה רק בזכותכם, רב חסדא אמר בגמרא, עדיף לי להביא בנות לעולם מאשר בנים, הפירוש בפשטות, כי הבנות אפשר לחנך אותן יותר טוב, והן השומרות על בעליהן. ראינו שגם אשתו של רבי מאיר בעל הנס הוכיחה אותו כמה פעמים. כשהייתה רואה תלמיד שהיה יושב וקורא בשקט, הייתה נותנת לו סטירה שיקרא בקול.

    מרן הוסיף ואמר "נשים יש להן כוחות גדולים. בנות, אני מברך אתכן שתזכו לתת את כל כוחותיכן ללמוד ולקבל תורה ויראת שמיים ובזה תזכו להקים בתים כרצונו יתברך ולעלות מעלה מעלה. ובזכות נשים צדקניות נגאלו עם ישראל.

    נזכיר כי היום, יתקיים אירוע זיכרון גדול באצטדיון ה'ארנה' בירושלים', בהשתתפות אלפי תלמידות רשת החינוך 'בני יוסף' ברחבי הארץ. העצרת מתקיימת לציון שלוש שנים לעלייתו לגנזי מרומים של מרן מאור ישראל הגאון רבי עובדיה יוסף זיע"א, מייסד ומחולל רשת מעיין החינוך התורני.

    מהוועדה המכינה נמסר, כי לאירוע ההיסטורי יגיעו מעל ל-200 תלמידות של רשת החינוך, כאשר בשל מגבלת המקום יגיעו רק תלמידות הכיתות הגבוהות. בחלק התורני של האירוע יופיעו לפני התלמידות מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א וכן בנו של מרן זיע"א, הראשל"צ הגר"י יוסף, אשר ישמיעו דברי חיזוק והתעוררות בדרכו הרוחנית של האב המייסד זיע"א.

    בחלק האמנותי, בהפקת ענק וחסרת תקדים בהשתתפות 600 בנות, תעלה על הבמה תכנית מוזיקלית מיוחדת על דמותו המזהירה מרן זיע"א שנכתבה במיוחד לאירוע זה. כמו כן, יוצג באירוע המנון חדש על מרן, שנלמד בכל בתי הספר לבנות של הרשת ויהיה שגור בפי התלמידות.

    יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי אומר לקראת האירוע, "כי מרגש לראות את הפריחה העצומה של תלמידי ותלמידות רשת החינוך המונים כיום 57,000 בנים ובנות כ"י, אשר כולם הם בניו הרוחניים של מרן זיע"א שמסר את נפשו עבור הקמת הרשת, מתוך דאגתו כנה לדורות הבאים. העצרת לבנות ביום חמישי היא שיא היסטורי נוסף של הדור הספרדי החדש המתחנך בדרך ישראל סבא וזוקף את קומתו".

    מנכ"ל הרשת הרב חיים ביטון אומר כי, "ההיענות לעצרת גדולה מאד וכי יש בקשות מכל רחבי הארץ להגדיל את האירוע. לצערנו, בשל אילוצי המקום אנחנו נאלצים להסתפק בתלמידות מכיתות ו-ח בלבד. בס"ד נערוך בעתיד עצרות נוספות לכלל תלמידי הרשת".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      קודש הקודשים של הדור מרן ראש הישיבה שליט"א

    2. 5

      מאוד מעניין אם גם הוזמנו בעלי הבית האמיתיים ברשת, ממשרד החילון כמו מנהל המחוז, אולי השר בנט, והאנשים שבפועל
      מבצעים את מהפך ההשתלטות ברשת כמו גברת רחל אבוחצרה שממש שולטת שם ביד רמה
      אגב,"אשתו של רבי מאיר בעל הנס הוכיחה אותו כמה פעמים. כשהייתה רואה תלמיד שהיה יושב וקורא בשקט, הייתה נותנת לו סטירה שיקרא בקול", כמה סטירות צריך לתת לבעלי האייפונים למיניהם שתופסים עמדות ניהול ברשת?

      1. לא הבנתי מה את החושב שאתה מבין יותר מגדולי ישראל

    3. 3

      חכם שלום מלאך ה' צבקות

    4. 2

      חצוף האנונימי הזה שכותב כאן על בנט מה הקשר?